keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

today i don't feel like doing anything

hei kaikki ihanaiset ♥

oon nyt päättäny et jonossa on :

1. MyDay
2. CupSong
3. Kyssärivideo

Pitää vielä tsekkailla tuleeko noista ekana MyDay, koska kamerassa ei oo edelleenkää akkuu.. toki voin kuvata kännykällä (Samsung Galaxy S II plus) eli sit se ois 8.0 megaa, ←mitä mä nyt näistä ymmärrän :D! Haluaisin sitä kumminki vähä muokata, ni saattaa olla että tulee cupsong ekana (:

Tänää en oo muuta ku syöny, löhönny, syöny, tehny akroo, syöny ja ollu facessa... ainii, sanoinko jo et oon syöny?
Joo, tänää on koko ajan tehny mieli jotai :D

Mut mites teidän päivä? ♥

Ensviikolla, tulee tuplasti pidempii postauksii, ja tulee kuvii paljo enemmä ♥ Kuten jo aikasemmi sanoin: en pääse käymää täl viikol koneella bloggerissa :/

xoxo, Lara ♥

it's gone, you can't do anything

heiii kaikki ihanimmat lukijat ♥

toivottavasti luette tämän:
ei tulekkaan postaustaukoa. Tänään kirjottelin yhtä fan-ficciä, ja totesin että kirjottamine vie miu ajatukset muualle ... (:
ELI EI TULE POSTAUSTAUKOA.

Toivottavasti ymmärrätte, taisin olla eile jollai tapaa jossai shokissa, enkä vieläkää ymmärrä tätä juttuu täysin.

Et Velmu ei tuukkaa aamusin ulkonta maukuen. Et mie en annakkaa sille sillo aamusin ruokaa . Et se ei tuukkaa kehräten ja puskien miu sylii. Et se on poissa.

Tää kaikki tapahtu niiiin nopeesti. Aamulla huoletta pyöräilin kaupunkii. Päivällä huoletta olin kavereiden kans. Ja illalla itken sitä ku Velmu on poissa.

Puhuinki mei äitille siitä, et mitä ois voinu tehdä toisin. Mut en ois voinu tehä mitää toisi. Viime muisto miusta ja Velmusta on se, vissii ku mie tönäsin sen pois sohvalta. Se ois halunnu et mie silitän sitä. Mut oli miulla sen kanssa paaaaljon enemmä hyvii ku huonoi muistoi.

Oon mie sitä silittäny paljo enemmä ku töniny. Oon mie antanu sille enemmä ruokaa ku ollu antamatta. Oon mie 'käyttäny sitä lenkillä'.

Miusta vaa tuntuu niiiiin pahalta. Se oli vasta kolme... Vaik se oli kissa, eikä ihmine, ni se oli niinku perheenjäsen. Täs ollaa tuettu toisiimme ja kyl tää tästä päivä päivältä menee paremmaks. Ja kohta, Velmu on vaa hyvä muisto eikä suru.

Anteeks; kaikki joita noi miu jutut ärsyttää, tai et haluis sen olevan täällä postauksen muodossa, mut tolta miusta tuntuu.

Kiitos; kaikki jotka ymmärtää mua, tai muutenvaan tykkäs postauksesta.

Nyt viimesen kerran:

------------

R.I.P. VELMU MAAILMAN IHANIN KISSA

------------

xoxo, Lara ♥

tiistai 30. heinäkuuta 2013

postaustauko ...

pieni postaustauko nyt... en vaa pysty tähä. Lupaan kirjottaa heti ku vaa pystyn ja jaksan...

lepää rauhassa ♥

Every dream begins with the dreamer

Moikka kaikki ! :3 

Tossa on nyt toi uusin kysely että mitä videopostausta haluaisitte ? :3 
Tähä tilaa saa nyt kommentoida ja äänestäkää vaa sitä kyselyy :3! Jaja sitten ois tota 30 lukijan spessu..
Jos koskaan tähä nii paljo tuleekaa :D Mutta jos tulee ni siihenki saa ehdotella, päiväni kuvina, myday, vaatekaappi, cupsong, ihan mitä vaan! Joten ehdotuksia tulemaan! 

Tää päivä sitten totatota pyöräilin aamulla miu isosiskon kaanssa 8 kilsaa iskältä kaupunkiin ja oli muute rankkaaa koska aikas kuuma tuolla ulkona.... 

26 + ja täysiaurinko!!!

Tosi kuuma siis! Nea ja Emilia oli tässä hetken ja nyt lähen Nealle! <3 

BTW: Alan laittamaa postauksii enemmä kuvii heti ku saan ladattuu miu kameran :D! 
Joo se on aikas hankalaa, ensiks pistää piuha koneesee ja sit oottaa :OO 
No ei vaan :D Piuha on hävinny ni sen etsin :3

Ja sitten vielä tällästä että 5.8. maanantaina lähen lintsille Nean, miu kummin, miu siskojen ja niitten kavereiden kanssa! <3 Tulee olee kivaa! Sillo tulee TOSI paljon kuvia koska ensiks junamatka, sit lintsi, syömiset... Eli KUVAVYÖRY TULOSSA 5.6 !! 

Mutta jooo,.. oli aika sekava postaus.. pahoittelen :(

xoxo, Lara <3


... :(

nyt tulee vähä harvemmi postauksii ku tuli esim viime viikolla, mut yritän silti laittaa vaik joka toine päivä? Ku voin käydä täl viikol bloggeris vaa puhelimel ni on pikku-probleemii joskus (: Kyl me selvitää (:

Nyt mä käyn nukkumaan... väsyttää.
öitä ihanat ja postaan huomenna uudestaa ! ♥

xoxo, Lara ♥

maanantai 29. heinäkuuta 2013

joku ihana vois sanoo toimiiko täää video vieläkää ? :D

http://m.youtube.com/watch?v=kKDqzAmovY8&feature=plcp

Minä-video (:

MINÄ-video!

Tässä se nyt vihdoinki on :3 MINÄ-video! Anteeks kesti laittaa tätä mut ku en pääse viikkoo koneelle ja opin laittaa tän nyt tänne tän videon :D

Eli siis en tiiä tuleeks tähä pelkkä linkki vai mitä? Koska linkkaan sen youtubesta, eli sielläkin voi käydä tilaamassa yritän joka viikko jotai videoo laittaa (: !

KIITOS LUKIJAT ♥ TÄN PÄIVÄN AIKANA TULLU 11 LUKIJAA ♥ oottepa ihania (: jos tykkäätte ni saa linkkailla eteepäi (:

Mut mitäs teille kuuluu? (: Mulle kuuluu hyvää tää päivä on menny vaa tällee loikoillessa ja ton videon tein ja näi (: Äske syötii lettuja tossa jaja näi (: Aika perus pv (:

Ja joo, videopostaus-ehdotuksia saa laittaa kommiin ♥ KIITOS JA HYVÄÄ YÖTÄ ♥

http://m.youtube.com/?reload=9&rdm=too7s1k2#/watch?v=9nyDJwGw1JM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D9nyDJwGw1JM

sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

stay



Kenen muun mielestä toi on tositosi kaunis biisi? <3 
Onha toi jo vähä kulunu, mut miusta tosi kaunis :3 Eka kappale josta tykkäään paljon Rihannalta <3
Oli mulla muutakin ku Rihannan kappaleen kauneus :D 
En teekkää tänää sitä minä-videoo koska meen iskälle enkä kerkee :( 
mutta tulee heti ku vaa pystyn :3 Tänäää olin siel mökissä ja tuntuu et meinasin jäätyy kuoliaaks :D Meil on kotona nii lämmin et mie pidän pelkkää pussilakanaa mis ei oo peittoo, ni siellä mökissä mulla oli pelkkä pussilakana :D! Kyllä siinä vähä kylmä tuliki! :D hrrrrr..! Muilla oli ollu kuuma ...
Sieltä tulin kotii yhdentoista aikaa ja heti söin jotai ja harjottelin cup-songii ! :) 
Kohta Nea tulee tähä ja illalla iskälle ! <3 

♥ Lara 

lauantai 27. heinäkuuta 2013

P.S. I love you

Eli nyt mä aattelin puhuu tosta mun blogin nimestä, mikä tosiaan on "P.S. I love you" <3. Se ei siis viittaa MITENKÄÄN siihen elokuvaan. Koska mun mielestä on se elokuva minkä nimi on P.S. I love you. Itse en oo koskaa edes nähny koko elokuvaa :D. Älkää ottako henkilökohtasesti, on se varmaa ihan hyvä :). 
Ja siitä piti kans... mul on tos blogissa ulkoasu viel hieman kesken, eli toi tulee muuttuu toi on vaan väliaikainen. Eli EI jää noi kauheen kesken-eräseks :)!
Tänää..; kävin uimas ja laitan kohta pari kuvaaa :3 Ei mitään erikoista.
Nyt mä ja Laura mennäään kesämökkiiin yöks! Se on semmone pikkune mökki Lauran ja niitte perheen toisella tontilla. Siel pystyy nukkuu ja mennää sinne yöks ;)! Tulee kivaaa! <3 Laura jos (luet kummikii) luet tätä ni joo tulee olee aivan kauheeta siis ihan järkyttävää :D. No ei vaa <3. 
Muttamutta nyt lähen tekee eväitä sinne mökkiiiin! Öitä <3


♥ Lara 

Kuvia 26.7. :)

Täs näit kuvii :3 En oikee tiiä mite nää menee ku kirjotan ekaa kertaa kännykäl! mutta kumminkii pari kuvaa 26.7 :)

Kuvis:
1. mie ja Nea
2. mie ja Emilia
3. Lotta(brune) ja Noora (blondi)
4. Tytti

♥ Lara ♥

i'm here to blog again

Moikkaaaaa :) !

Eli taaas alotin uuden blogin! Huhhuh, on näitä aika monta ollukkiii ja tän aion pitää :) ! Ainakii hetken ;). No mutta siiiiiiiiis , en nyt tässä mitää hirveesti, kerron tästä päivästä.
Aamulla heräilin tossa yhdentoista aikaa ja kävin suihkussa heti ekana :). Siiitten söin vähä aamupalaaa, otin kaakaon, nektariinin ja viiliksen :p. Kun olin syöny ni menin kai laittamaa vaatteet? En muista enää :D. Sitte aloin meikkaamaa. Puoles välis miu meikkauksia, Nea ja Emilia tuli ja alettiiin kai kattomaan telkkaria. 
Jossain tossa oisko ollu kahen jälkee lähettii mäkkärille. Siel ei keretty olla ku tommone 10 min ni lähettiikii käymää vielä kotona koska mun mahaa koski ni hain buranaa ;(. Ei koske enää :). Sit kohta mäkkärille tuli lisää porukkaa, Lotta, Noora, Tytti, Samuli, Jere ja Tommi :). Otin pienet ranskalaiset, sundae-jäätelön ja mansikkapirtelön :p. Mut otin ne eri tilauksis. 
Mäkkärillä ku oltii hetki oltu ni mentii ostamaa ärrältä Brain Blasterz-karkkeja ja ne on ihan järkyttävän kirpeitä :D! Melkee pistelee suussa ku kirjotan tätä :D.
Koht lähettiii Nealle mie ja Nea ja sieltä menin kotii syömää. Kotonakii sit hetken olin mut menin viel takas kaupunkii.
Illalla tein pikkusiskon kanssa vielä akroo :). Koska joo, harrastan cheerleadingia ja on muuten paras harrastus ikinä <3 ! Sit oli vielä paras iltapala ikinä; vesimeloniii, mustikoita, pullin rieskaa ja vadelmia! NAM <3 :p

Laitan täst päiväst kuvii erillises postaukses ku kone jumittaa :). Seuraavas kerron myös et mite postaan ja saattaa tulla "minä-video" ! ;)


♥ Lara ♥