lauantai 7. syyskuuta 2013

i'm alive

moikka ♥

oon nyt autossa menossa kohti kotia, vielä tunti matkaa. Olin siis 60-synttäreillä ja oli kiva päivä :)! En nyt postaa kun kuulumiset ja let's hope et huomenna postaan piiiiiiitkän postauksen ♥ Juhlissa en pahemmin kuvia otellu, pidin vaan hauskaa. Keilaamassa olin toissapäivänä ja eile pidin mäkki-illan pikkusiskon ja kaverinkaaa ♥ Nyten postaa pidemmi, halusin vaa et tiiätte et oon elossa!

xoxo, Lara ♥

maanantai 2. syyskuuta 2013

Melkeinpä kuukauden blogger-tauon jälkeen:

I AM HERE AGAIN <3!!

Eli nyt alotin jälleen bloggaamisen :). En jaksanu tällä kertaa tehdä uutta blogii, ku tää on jo ihan hyvi "alussa". Mut siis tietyt jutut muuttuu :). Enää en postaile ku pari kertaa viikossa, mutta yritän aina sillon tehdä sitte vähä pidempiä postauksia, ja yritän laitttaa selllai kivasti kuvia ja kuulumisia :). 

Kysymyksiä / postausideoita edelleeen kommenttiboksiin <3

tästä tulee nyt aika lyhyehkö postaus, ja toivon että te ihanat lukijat oisitte vieläki aktiivisii kommaamaan ja ehdottelee postauksii <3 Love ya <3

Mun tää kuukausi on menny tosi hyvin ikkee fanittaessa ja kavereitte kaa ollessa :). Koulu lähti hyvin ja panostan tänä vuon erityisesti puukässäään ja liikuntaan :). Nuo ovat siis ainoat kasit todistuksessani ja haluisin saada hyvän keskiarvon seiskalle mennes :). Let's hope the best <3. Huomenna saatan postata pidemmi ja kuvien kanssa <3

xoxo, Lara

keskiviikko 7. elokuuta 2013

♥ i'm sorry ♥

heipä hei ♥

oon miettiny et lopetan ehkä tän... tää on ollu vaa vähä aikaa, mut silti. Suurin syy on se, että ku koulut ja cheer alkaa , ni mulla ei vaan riitä aika :(. Haluun mie nähdä kavereitakin ♥. Enkä haluu olla sillee et pakko kirjottaa blogii, ku yleensäkkii blogii kirjotetaa koska haluu kirjottaa. Nykyää tää blogin kirjottamine on enemmänki velvollisuus ku sellane hauskuus. Siis jos en oo kirjottanu vaik 5 päivää, ni hirvee paniikki , et millo laitan uuden postauksen. Ei sillä, et blogin kirjottamine ois tyhmää, tylsää tai et en tykkäis vaa aika ei riitä. Pidän nyt ainakin postaustauon ja kattelen että jos vielä jatkaisin ♥.

Anteeks, xoxo, Lara ♥

maanantai 5. elokuuta 2013

★ Linnanmäki ★

Heipä hei :3

Nyt en oo postaillu vähää aikaa (4 pv), ku yleensä melkee joka päivä, mut nyt tässä ois tää linnanmäki-postaus! ♥

En kuvannutkaa tätä päivää, niiku suunnitelmissa alunperi oli, koska muuten mulla ois menny hauska huvipuistopäivä pelkkää kuvaamiseen :/. Ja sitä mä en taas halunnu. Mie halusin nauttii siitä päivästä, koska tää oli viimeisistä viimeinen reissu kesälomalla 2013. Koulujen alkamiseen viikko. Huoh.

Mutta joo siis; Sain tosi tosi huonosti viime yönä unta, ja nukuin sellaset komeat neljä tuntii. Kyl vähä jo väsyttääkii :). Nukahin puol yks, ja heräsin neljältä (!). Enkä muuten nukkunu enää sen jälkee...
Aamulla meikattiin, puettiin ja syötii vähä. Sit lähettiin. Matkalla juna-asemalle, käytii mäkissä ostamassa 6 euron juustoa. Miulle, Nealle, Saralle (pikkusiskoni), Ennille (Saran kaveri), Emmille (isosiskoni) ja Fannille (Emmin kaveri).
Juna-asemalla juna tulikin ihan heti, ja meillä oli kuuden hengen perhehytti.
Junamatka meni tosi nopeesti, ja pian oltiinki Hesassa.
Hesassa oli asemalla vastassa miun kummi ja siitä sitten asemalta ratikalla lintsille!
Lintsillä ekana menin vanhaaan kunnon puuvuoristorataan :D! Välillä käytiin syömässä ja otin kierreranskalaiset ja nugetit. Kävin kaikissa muissa laitteissa paitsi ukossa ja raketissa. Hui :o. Oon edelleen vahvasti sitä mieltä, että kirnu on koko lintsin paras laite! ♥ Kävin siinä kummiki vaan 8 kertaa :(.
Nea kävi raketissa ja ukossakii Fannin kanssa. Lotta ja Tytti oli meiän kanssa samaa aikaa lintsillä, et oltiin myö heiäki kaa siellä :).
Perushattarat tottakai ostettiin♥ ja oksettiki jossai vaiheessa ! :D Urheasti juostiin kuitenki laitteesta laitteeseen ja oli kyllä aivan mahtava ja ainutlaatuinen reissu ♥! En ois voinu kuvitella mennä kenenkää muun kaa ku Nean ♥ Love ya ♥
Jäähilejuomankin kerkesin siinä lopussa vetästä, ja voitin hulavanteen! ♥:D Se on sellanen upean punainen, ja siinä on perusvalkoset raidat. Omg. Se sopi mun paitaan ;).
'Ennätys'jonotus oli piiiiiiiitkät 32 minuuttia ja se oli vonkaputouksee! Päättäväisinä kumminki käytii sekii ja kastuttii litimäräks :D.

Kuvia ei oo niin paljoo ku ajattelin, mut on siinä teille katsottavaa! Laitan tän postauksen puhelimella, koska oon nealla toista yötä , ni saattaa kuvat olla vähän jännii ja ne tulee tonne alas ↓.

Koulujen alussa saattaa vielä tulla postauksia paljonkii, mut ku koulu alkaa tulla rutiinii taas, ni tulee vaa pari kertaa viikossa :(. Pitää panostaa kouluu :). Ei mun hirveest, vähä vaa. Vitosluokalla oli siis 9.0 keskiarvo. Hikkeeeeee.
Jaja, enemmän mun pitää panostaa cheerleadingii, ku meen peliryhmää, missä on pelei joka viikko tai ainaki 4 kertaa kuukaudessa. Iteppähän jutun valitsin :). Ja oon siitä ilonen ♥. Eli panostusta ja vähemmän postauksia luvassa.

Toivottavasti tykkäsitte postauksesta ♥

p.s. luontokuvasin etanaa mei matkal 8)

xoxo, Lara ♥

torstai 1. elokuuta 2013

haasteet ja muuta höpötystä

moikkas ihanat ♥

eli nyt näistä haasteista.. mie en meinaa tehä minkäännäkösiä haastejuttuja "11 asiaa sinusta" jne. Koska, minuu ei rehellisesti kiinnosta pätkän vertaa noi haastejutut. Ehkä mie joskus parin vuoden päästä mut en nyt :). Anteeks kaikki jotka ovat haastanu minut, tai tykkää noista, mut ite pysyn mielummi videohaasteissa.

Älkää ottako itteenne, kellekkää en tarkottanu pahalla ♥

Sitten kiitos aivan älyttömästi! ♥ miulla on jo yli 30 lukijaa ! :) kiitos niiiiiin paljon ♥ Nyt mie meinasin tehä kysymyspostauksen, 30 lukijan kunniaks :3 Eli kysymyksiä kommenttiboxiin ♥
Yritän tehä mahollisimman nopeesti ja vielä tän viikon aikana jos tulee tarpeeks kysymyksii ♥!

Tänää oon vaa löhönny ♥ meil oli sähkökatkos joitteki muuntotöide vuoksi 10-13 tos aamupäivällä. Yllättävän nopeesti meni aika ja kohta taas sytty valot!

Nea tulee meille yöks lauantaina ♥ Sit tulee taas kuvii enemmä :3

Anteeks kaikki vielä siitä ettei oo ollu nyt kuvia postauksissa :( ♥ !
Nyt taas alkaa tulla ensviikosta lähtie :3!

postaan huomenna taas, ja nyt niitä kysymyksiä kommentteihin ♥

xoxo, Lara ♥

follow your dreams ♥

moikkaa rakkaat lukijat ♥

täs mä kerron mun unelmista, ja asioista joita haluun tehä enne ku kuolen. Eli täs on 10 asiaa joita haluun tehä enneku kuolen :

1. Saada ihanan miehen joka ymmärtää mua.

2. Saada 'kunnon' bestiksen jonka kanssa voi nauraa kunnolla, mutta joka silti ymmärtää tositilanteissa.

3. Saada kaks lasta, tytön ja pojan. Pojan ensi, et sit se voi aina tyylii 'läksyttää' niitä poikii jotka särkee sen siskon sydämen.

4. Käydä Disney-Landissa.

5. Käydä pariisissa.

6. Asuu ulkomail edes 3 kuukautta, mieluite jonku kaverin kanssa.

7. Omistaa talon meren / järven rannalta.

8. Voittaa lotossa yli 100 euroo.

9.  Laulaa ainaki kerran ISON yleisön edessä.

10. Toteuttaa noi kaikki ♥

Sit näitä mun ammatteja, mitä haluaisin olla. Enhä mie vielä voi tietää mikä must tulee mut nää on tälläsii mitkä täl hetkel kiehtoo :).
Eli ekanakii miusta ois siistii olla arkkitehti tai sisustussuunnitelija. Haluun luovan työn en mitää asiakaspalveluu, koska en kestä ihmisii jotka ei ymmärrä iha helppoi asioita :D. Enkä oo kärsivälline. Anteeks kaikki ihanat retuset ♥ No eii, se on eri asia. Mut ketkä ei tosissaa ymmärrä asioita.
Sentakii joku luova työ. Vaatesuunnitelija ois kans kiva :).
Pienenä aina suunnittelin vaatteita :D. Mie kyl vaa piirsin jonku mekon tyylii enkä aatellu yhtää mitä kangasta, minkä värine tai yksityiskohtii..! :D
Ja sit miul on pienest asti ollu laulaja. Laulaja ois toooosi kiva ja mielenkiintone. Miu kummi on kans laulaja (en mainitse nimee) ni se on antanu lisää inspiraatioita. Miul on ollu mielessä mennä voicekidsiii tai kidsingii, mut tyttölaulajat suomessa menestyy tosi huonosti... kyl mie laulaisin enkuks (!) mut en sit tiiä :)

Ja ainii... mä alotan tekee covereita youtubeen :3 Linkkaan sen miun kanavan sit tänne! :3 Eli nyt saa kommentteihin ehdotella mun ihkaensimmäistä coverbiisiä ! :3

Tekin voitte kertoo tei unelmii toho kommentteihi, tykkäisin lukee :3!

xoxo, Lara ♥

keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

today i don't feel like doing anything

hei kaikki ihanaiset ♥

oon nyt päättäny et jonossa on :

1. MyDay
2. CupSong
3. Kyssärivideo

Pitää vielä tsekkailla tuleeko noista ekana MyDay, koska kamerassa ei oo edelleenkää akkuu.. toki voin kuvata kännykällä (Samsung Galaxy S II plus) eli sit se ois 8.0 megaa, ←mitä mä nyt näistä ymmärrän :D! Haluaisin sitä kumminki vähä muokata, ni saattaa olla että tulee cupsong ekana (:

Tänää en oo muuta ku syöny, löhönny, syöny, tehny akroo, syöny ja ollu facessa... ainii, sanoinko jo et oon syöny?
Joo, tänää on koko ajan tehny mieli jotai :D

Mut mites teidän päivä? ♥

Ensviikolla, tulee tuplasti pidempii postauksii, ja tulee kuvii paljo enemmä ♥ Kuten jo aikasemmi sanoin: en pääse käymää täl viikol koneella bloggerissa :/

xoxo, Lara ♥