Heipä hei :3
Nyt en oo postaillu vähää aikaa (4 pv), ku yleensä melkee joka päivä, mut nyt tässä ois tää linnanmäki-postaus! ♥
En kuvannutkaa tätä päivää, niiku suunnitelmissa alunperi oli, koska muuten mulla ois menny hauska huvipuistopäivä pelkkää kuvaamiseen :/. Ja sitä mä en taas halunnu. Mie halusin nauttii siitä päivästä, koska tää oli viimeisistä viimeinen reissu kesälomalla 2013. Koulujen alkamiseen viikko. Huoh.
Mutta joo siis; Sain tosi tosi huonosti viime yönä unta, ja nukuin sellaset komeat neljä tuntii. Kyl vähä jo väsyttääkii :). Nukahin puol yks, ja heräsin neljältä (!). Enkä muuten nukkunu enää sen jälkee...
Aamulla meikattiin, puettiin ja syötii vähä. Sit lähettiin. Matkalla juna-asemalle, käytii mäkissä ostamassa 6 euron juustoa. Miulle, Nealle, Saralle (pikkusiskoni), Ennille (Saran kaveri), Emmille (isosiskoni) ja Fannille (Emmin kaveri).
Juna-asemalla juna tulikin ihan heti, ja meillä oli kuuden hengen perhehytti.
Junamatka meni tosi nopeesti, ja pian oltiinki Hesassa.
Hesassa oli asemalla vastassa miun kummi ja siitä sitten asemalta ratikalla lintsille!
Lintsillä ekana menin vanhaaan kunnon puuvuoristorataan :D! Välillä käytiin syömässä ja otin kierreranskalaiset ja nugetit. Kävin kaikissa muissa laitteissa paitsi ukossa ja raketissa. Hui :o. Oon edelleen vahvasti sitä mieltä, että kirnu on koko lintsin paras laite! ♥ Kävin siinä kummiki vaan 8 kertaa :(.
Nea kävi raketissa ja ukossakii Fannin kanssa. Lotta ja Tytti oli meiän kanssa samaa aikaa lintsillä, et oltiin myö heiäki kaa siellä :).
Perushattarat tottakai ostettiin♥ ja oksettiki jossai vaiheessa ! :D Urheasti juostiin kuitenki laitteesta laitteeseen ja oli kyllä aivan mahtava ja ainutlaatuinen reissu ♥! En ois voinu kuvitella mennä kenenkää muun kaa ku Nean ♥ Love ya ♥
Jäähilejuomankin kerkesin siinä lopussa vetästä, ja voitin hulavanteen! ♥:D Se on sellanen upean punainen, ja siinä on perusvalkoset raidat. Omg. Se sopi mun paitaan ;).
'Ennätys'jonotus oli piiiiiiiitkät 32 minuuttia ja se oli vonkaputouksee! Päättäväisinä kumminki käytii sekii ja kastuttii litimäräks :D.
Kuvia ei oo niin paljoo ku ajattelin, mut on siinä teille katsottavaa! Laitan tän postauksen puhelimella, koska oon nealla toista yötä , ni saattaa kuvat olla vähän jännii ja ne tulee tonne alas ↓.
Koulujen alussa saattaa vielä tulla postauksia paljonkii, mut ku koulu alkaa tulla rutiinii taas, ni tulee vaa pari kertaa viikossa :(. Pitää panostaa kouluu :). Ei mun hirveest, vähä vaa. Vitosluokalla oli siis 9.0 keskiarvo. Hikkeeeeee.
Jaja, enemmän mun pitää panostaa cheerleadingii, ku meen peliryhmää, missä on pelei joka viikko tai ainaki 4 kertaa kuukaudessa. Iteppähän jutun valitsin :). Ja oon siitä ilonen ♥. Eli panostusta ja vähemmän postauksia luvassa.
Toivottavasti tykkäsitte postauksesta ♥
p.s. luontokuvasin etanaa mei matkal 8)
xoxo, Lara ♥