lauantai 7. syyskuuta 2013

i'm alive

moikka ♥

oon nyt autossa menossa kohti kotia, vielä tunti matkaa. Olin siis 60-synttäreillä ja oli kiva päivä :)! En nyt postaa kun kuulumiset ja let's hope et huomenna postaan piiiiiiitkän postauksen ♥ Juhlissa en pahemmin kuvia otellu, pidin vaan hauskaa. Keilaamassa olin toissapäivänä ja eile pidin mäkki-illan pikkusiskon ja kaverinkaaa ♥ Nyten postaa pidemmi, halusin vaa et tiiätte et oon elossa!

xoxo, Lara ♥

maanantai 2. syyskuuta 2013

Melkeinpä kuukauden blogger-tauon jälkeen:

I AM HERE AGAIN <3!!

Eli nyt alotin jälleen bloggaamisen :). En jaksanu tällä kertaa tehdä uutta blogii, ku tää on jo ihan hyvi "alussa". Mut siis tietyt jutut muuttuu :). Enää en postaile ku pari kertaa viikossa, mutta yritän aina sillon tehdä sitte vähä pidempiä postauksia, ja yritän laitttaa selllai kivasti kuvia ja kuulumisia :). 

Kysymyksiä / postausideoita edelleeen kommenttiboksiin <3

tästä tulee nyt aika lyhyehkö postaus, ja toivon että te ihanat lukijat oisitte vieläki aktiivisii kommaamaan ja ehdottelee postauksii <3 Love ya <3

Mun tää kuukausi on menny tosi hyvin ikkee fanittaessa ja kavereitte kaa ollessa :). Koulu lähti hyvin ja panostan tänä vuon erityisesti puukässäään ja liikuntaan :). Nuo ovat siis ainoat kasit todistuksessani ja haluisin saada hyvän keskiarvon seiskalle mennes :). Let's hope the best <3. Huomenna saatan postata pidemmi ja kuvien kanssa <3

xoxo, Lara