moikka ♥
oon nyt autossa menossa kohti kotia, vielä tunti matkaa. Olin siis 60-synttäreillä ja oli kiva päivä :)! En nyt postaa kun kuulumiset ja let's hope et huomenna postaan piiiiiiitkän postauksen ♥ Juhlissa en pahemmin kuvia otellu, pidin vaan hauskaa. Keilaamassa olin toissapäivänä ja eile pidin mäkki-illan pikkusiskon ja kaverinkaaa ♥ Nyten postaa pidemmi, halusin vaa et tiiätte et oon elossa!
xoxo, Lara ♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti