lauantai 7. syyskuuta 2013

i'm alive

moikka ♥

oon nyt autossa menossa kohti kotia, vielä tunti matkaa. Olin siis 60-synttäreillä ja oli kiva päivä :)! En nyt postaa kun kuulumiset ja let's hope et huomenna postaan piiiiiiitkän postauksen ♥ Juhlissa en pahemmin kuvia otellu, pidin vaan hauskaa. Keilaamassa olin toissapäivänä ja eile pidin mäkki-illan pikkusiskon ja kaverinkaaa ♥ Nyten postaa pidemmi, halusin vaa et tiiätte et oon elossa!

xoxo, Lara ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti