Melkeinpä kuukauden blogger-tauon jälkeen:
I AM HERE AGAIN <3!!
Eli nyt alotin jälleen bloggaamisen :). En jaksanu tällä kertaa tehdä uutta blogii, ku tää on jo ihan hyvi "alussa". Mut siis tietyt jutut muuttuu :). Enää en postaile ku pari kertaa viikossa, mutta yritän aina sillon tehdä sitte vähä pidempiä postauksia, ja yritän laitttaa selllai kivasti kuvia ja kuulumisia :).
Kysymyksiä / postausideoita edelleeen kommenttiboksiin <3
tästä tulee nyt aika lyhyehkö postaus, ja toivon että te ihanat lukijat oisitte vieläki aktiivisii kommaamaan ja ehdottelee postauksii <3 Love ya <3
Mun tää kuukausi on menny tosi hyvin ikkee fanittaessa ja kavereitte kaa ollessa :). Koulu lähti hyvin ja panostan tänä vuon erityisesti puukässäään ja liikuntaan :). Nuo ovat siis ainoat kasit todistuksessani ja haluisin saada hyvän keskiarvon seiskalle mennes :). Let's hope the best <3. Huomenna saatan postata pidemmi ja kuvien kanssa <3
xoxo, Lara
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti