heipä hei ♥
oon miettiny et lopetan ehkä tän... tää on ollu vaa vähä aikaa, mut silti. Suurin syy on se, että ku koulut ja cheer alkaa , ni mulla ei vaan riitä aika :(. Haluun mie nähdä kavereitakin ♥. Enkä haluu olla sillee et pakko kirjottaa blogii, ku yleensäkkii blogii kirjotetaa koska haluu kirjottaa. Nykyää tää blogin kirjottamine on enemmänki velvollisuus ku sellane hauskuus. Siis jos en oo kirjottanu vaik 5 päivää, ni hirvee paniikki , et millo laitan uuden postauksen. Ei sillä, et blogin kirjottamine ois tyhmää, tylsää tai et en tykkäis vaa aika ei riitä. Pidän nyt ainakin postaustauon ja kattelen että jos vielä jatkaisin ♥.
Anteeks, xoxo, Lara ♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti