torstai 1. elokuuta 2013

follow your dreams ♥

moikkaa rakkaat lukijat ♥

täs mä kerron mun unelmista, ja asioista joita haluun tehä enne ku kuolen. Eli täs on 10 asiaa joita haluun tehä enneku kuolen :

1. Saada ihanan miehen joka ymmärtää mua.

2. Saada 'kunnon' bestiksen jonka kanssa voi nauraa kunnolla, mutta joka silti ymmärtää tositilanteissa.

3. Saada kaks lasta, tytön ja pojan. Pojan ensi, et sit se voi aina tyylii 'läksyttää' niitä poikii jotka särkee sen siskon sydämen.

4. Käydä Disney-Landissa.

5. Käydä pariisissa.

6. Asuu ulkomail edes 3 kuukautta, mieluite jonku kaverin kanssa.

7. Omistaa talon meren / järven rannalta.

8. Voittaa lotossa yli 100 euroo.

9.  Laulaa ainaki kerran ISON yleisön edessä.

10. Toteuttaa noi kaikki ♥

Sit näitä mun ammatteja, mitä haluaisin olla. Enhä mie vielä voi tietää mikä must tulee mut nää on tälläsii mitkä täl hetkel kiehtoo :).
Eli ekanakii miusta ois siistii olla arkkitehti tai sisustussuunnitelija. Haluun luovan työn en mitää asiakaspalveluu, koska en kestä ihmisii jotka ei ymmärrä iha helppoi asioita :D. Enkä oo kärsivälline. Anteeks kaikki ihanat retuset ♥ No eii, se on eri asia. Mut ketkä ei tosissaa ymmärrä asioita.
Sentakii joku luova työ. Vaatesuunnitelija ois kans kiva :).
Pienenä aina suunnittelin vaatteita :D. Mie kyl vaa piirsin jonku mekon tyylii enkä aatellu yhtää mitä kangasta, minkä värine tai yksityiskohtii..! :D
Ja sit miul on pienest asti ollu laulaja. Laulaja ois toooosi kiva ja mielenkiintone. Miu kummi on kans laulaja (en mainitse nimee) ni se on antanu lisää inspiraatioita. Miul on ollu mielessä mennä voicekidsiii tai kidsingii, mut tyttölaulajat suomessa menestyy tosi huonosti... kyl mie laulaisin enkuks (!) mut en sit tiiä :)

Ja ainii... mä alotan tekee covereita youtubeen :3 Linkkaan sen miun kanavan sit tänne! :3 Eli nyt saa kommentteihin ehdotella mun ihkaensimmäistä coverbiisiä ! :3

Tekin voitte kertoo tei unelmii toho kommentteihi, tykkäisin lukee :3!

xoxo, Lara ♥

4 kommenttia:

  1. set fire to tehe rain tai jtn muuta adelee?(: ja kurkkaa mun blogi viimeisimmästä postauksest saa kyllä selville tärkeimmän unelman(; http://helmiines.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl mä niitäki jossai vaihees :3 rolling in the deep kävi mielessä (: käyn kurkkaamassa (:!

      Poista