keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

today i don't feel like doing anything

hei kaikki ihanaiset ♥

oon nyt päättäny et jonossa on :

1. MyDay
2. CupSong
3. Kyssärivideo

Pitää vielä tsekkailla tuleeko noista ekana MyDay, koska kamerassa ei oo edelleenkää akkuu.. toki voin kuvata kännykällä (Samsung Galaxy S II plus) eli sit se ois 8.0 megaa, ←mitä mä nyt näistä ymmärrän :D! Haluaisin sitä kumminki vähä muokata, ni saattaa olla että tulee cupsong ekana (:

Tänää en oo muuta ku syöny, löhönny, syöny, tehny akroo, syöny ja ollu facessa... ainii, sanoinko jo et oon syöny?
Joo, tänää on koko ajan tehny mieli jotai :D

Mut mites teidän päivä? ♥

Ensviikolla, tulee tuplasti pidempii postauksii, ja tulee kuvii paljo enemmä ♥ Kuten jo aikasemmi sanoin: en pääse käymää täl viikol koneella bloggerissa :/

xoxo, Lara ♥

3 kommenttia: