hei kaikki ihanaiset ♥
oon nyt päättäny et jonossa on :
1. MyDay
2. CupSong
3. Kyssärivideo
Pitää vielä tsekkailla tuleeko noista ekana MyDay, koska kamerassa ei oo edelleenkää akkuu.. toki voin kuvata kännykällä (Samsung Galaxy S II plus) eli sit se ois 8.0 megaa, ←mitä mä nyt näistä ymmärrän :D! Haluaisin sitä kumminki vähä muokata, ni saattaa olla että tulee cupsong ekana (:
Tänää en oo muuta ku syöny, löhönny, syöny, tehny akroo, syöny ja ollu facessa... ainii, sanoinko jo et oon syöny?
Joo, tänää on koko ajan tehny mieli jotai :D
Mut mites teidän päivä? ♥
Ensviikolla, tulee tuplasti pidempii postauksii, ja tulee kuvii paljo enemmä ♥ Kuten jo aikasemmi sanoin: en pääse käymää täl viikol koneella bloggerissa :/
xoxo, Lara ♥
Haastan sut!
VastaaPoistahttp://elamanipurkissa.blogspot.fi/
käynpä kurkkaa ;)
PoistaHaastan sut!
VastaaPoistahttp://elamanipurkissa.blogspot.fi/