heiii kaikki ihanimmat lukijat ♥
toivottavasti luette tämän:
ei tulekkaan postaustaukoa. Tänään kirjottelin yhtä fan-ficciä, ja totesin että kirjottamine vie miu ajatukset muualle ... (:
ELI EI TULE POSTAUSTAUKOA.
Toivottavasti ymmärrätte, taisin olla eile jollai tapaa jossai shokissa, enkä vieläkää ymmärrä tätä juttuu täysin.
Et Velmu ei tuukkaa aamusin ulkonta maukuen. Et mie en annakkaa sille sillo aamusin ruokaa . Et se ei tuukkaa kehräten ja puskien miu sylii. Et se on poissa.
Tää kaikki tapahtu niiiin nopeesti. Aamulla huoletta pyöräilin kaupunkii. Päivällä huoletta olin kavereiden kans. Ja illalla itken sitä ku Velmu on poissa.
Puhuinki mei äitille siitä, et mitä ois voinu tehdä toisin. Mut en ois voinu tehä mitää toisi. Viime muisto miusta ja Velmusta on se, vissii ku mie tönäsin sen pois sohvalta. Se ois halunnu et mie silitän sitä. Mut oli miulla sen kanssa paaaaljon enemmä hyvii ku huonoi muistoi.
Oon mie sitä silittäny paljo enemmä ku töniny. Oon mie antanu sille enemmä ruokaa ku ollu antamatta. Oon mie 'käyttäny sitä lenkillä'.
Miusta vaa tuntuu niiiiin pahalta. Se oli vasta kolme... Vaik se oli kissa, eikä ihmine, ni se oli niinku perheenjäsen. Täs ollaa tuettu toisiimme ja kyl tää tästä päivä päivältä menee paremmaks. Ja kohta, Velmu on vaa hyvä muisto eikä suru.
Anteeks; kaikki joita noi miu jutut ärsyttää, tai et haluis sen olevan täällä postauksen muodossa, mut tolta miusta tuntuu.
Kiitos; kaikki jotka ymmärtää mua, tai muutenvaan tykkäs postauksesta.
Nyt viimesen kerran:
------------
R.I.P. VELMU MAAILMAN IHANIN KISSA ♥
------------
xoxo, Lara ♥
Eikä:( Rakkaan lemmikin pois meno surettaa aina:/ Koettu on.. Mutta kyllä se suru hellittää(: Oot muuten tosi kaunis ja tää sun blogis tosi kiva! Ihana lukee näitä postaksia ku kirjotat murteella:3 Sait uuden lukijan!
VastaaPoistahttp://jennakristina.blogspot.fi/
nii surettaa :( otan osaa sunki menetyksee ! :( joo, kyllä se ajan kanssa (: kiitoskiitos! ♥ mie taas inhoon omaamurretta :D mut eiks meistä jokaine? käyn kattoo sunki blogin ! (: kiitos kommentista ♥
PoistaOon pahoillani Velmun puolest.. :(
VastaaPoistaOon ittekki eläinihminen, ja munkin kissa satutti ittensä vakavasti muutaman päivää si..
Liityin ja toivon et voisit käydä tsekkaas munkin blogiani :) http://jemipp.blogspot.fi/
nii mieki :( mieki eläinihmine ja kissat viel lähinnä sydäntä , mut kyllä tää ajan kanssa! :( toivottavasti sun kissa paranee hyvin ♥ käyn kattomassa sun blogin kans :3 kiitos kommentista (: !
Poista