torstai 1. elokuuta 2013

haasteet ja muuta höpötystä

moikkas ihanat ♥

eli nyt näistä haasteista.. mie en meinaa tehä minkäännäkösiä haastejuttuja "11 asiaa sinusta" jne. Koska, minuu ei rehellisesti kiinnosta pätkän vertaa noi haastejutut. Ehkä mie joskus parin vuoden päästä mut en nyt :). Anteeks kaikki jotka ovat haastanu minut, tai tykkää noista, mut ite pysyn mielummi videohaasteissa.

Älkää ottako itteenne, kellekkää en tarkottanu pahalla ♥

Sitten kiitos aivan älyttömästi! ♥ miulla on jo yli 30 lukijaa ! :) kiitos niiiiiin paljon ♥ Nyt mie meinasin tehä kysymyspostauksen, 30 lukijan kunniaks :3 Eli kysymyksiä kommenttiboxiin ♥
Yritän tehä mahollisimman nopeesti ja vielä tän viikon aikana jos tulee tarpeeks kysymyksii ♥!

Tänää oon vaa löhönny ♥ meil oli sähkökatkos joitteki muuntotöide vuoksi 10-13 tos aamupäivällä. Yllättävän nopeesti meni aika ja kohta taas sytty valot!

Nea tulee meille yöks lauantaina ♥ Sit tulee taas kuvii enemmä :3

Anteeks kaikki vielä siitä ettei oo ollu nyt kuvia postauksissa :( ♥ !
Nyt taas alkaa tulla ensviikosta lähtie :3!

postaan huomenna taas, ja nyt niitä kysymyksiä kommentteihin ♥

xoxo, Lara ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti