nyt tulee vähä harvemmi postauksii ku tuli esim viime viikolla, mut yritän silti laittaa vaik joka toine päivä? Ku voin käydä täl viikol bloggeris vaa puhelimel ni on pikku-probleemii joskus (: Kyl me selvitää (:
Nyt mä käyn nukkumaan... väsyttää.
öitä ihanat ja postaan huomenna uudestaa ! ♥
xoxo, Lara ♥
sait musta lukijan! ois tosi jees jos säki kävisit tsekkaa mun blogi ja ei susta lukijaksaa pahitteeks ois :) http://lifeofhelmi.blogspot.fi/
VastaaPoistaKiitos paljon <3 Käyn kurkkaa! :)
PoistaEi niitä postauksia viikottainkaan tarvitse! :D Se laatu on kuitenkin tärkein. Kuitenkin kyseessä on sun oma blogi, jota sä itse pidät ja päätät milloin siihen kirjotat. :) Hyvä postaus kuitenkin!
VastaaPoistaSadetakin Suojassa
Ei niii, mutta mie tykkäään postailla aika paljonkii ;) Kiitosta <3
Poista