tiistai 30. heinäkuuta 2013

Every dream begins with the dreamer

Moikka kaikki ! :3 

Tossa on nyt toi uusin kysely että mitä videopostausta haluaisitte ? :3 
Tähä tilaa saa nyt kommentoida ja äänestäkää vaa sitä kyselyy :3! Jaja sitten ois tota 30 lukijan spessu..
Jos koskaan tähä nii paljo tuleekaa :D Mutta jos tulee ni siihenki saa ehdotella, päiväni kuvina, myday, vaatekaappi, cupsong, ihan mitä vaan! Joten ehdotuksia tulemaan! 

Tää päivä sitten totatota pyöräilin aamulla miu isosiskon kaanssa 8 kilsaa iskältä kaupunkiin ja oli muute rankkaaa koska aikas kuuma tuolla ulkona.... 

26 + ja täysiaurinko!!!

Tosi kuuma siis! Nea ja Emilia oli tässä hetken ja nyt lähen Nealle! <3 

BTW: Alan laittamaa postauksii enemmä kuvii heti ku saan ladattuu miu kameran :D! 
Joo se on aikas hankalaa, ensiks pistää piuha koneesee ja sit oottaa :OO 
No ei vaan :D Piuha on hävinny ni sen etsin :3

Ja sitten vielä tällästä että 5.8. maanantaina lähen lintsille Nean, miu kummin, miu siskojen ja niitten kavereiden kanssa! <3 Tulee olee kivaa! Sillo tulee TOSI paljon kuvia koska ensiks junamatka, sit lintsi, syömiset... Eli KUVAVYÖRY TULOSSA 5.6 !! 

Mutta jooo,.. oli aika sekava postaus.. pahoittelen :(

xoxo, Lara <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti