tiistai 30. heinäkuuta 2013

... :(

nyt tulee vähä harvemmi postauksii ku tuli esim viime viikolla, mut yritän silti laittaa vaik joka toine päivä? Ku voin käydä täl viikol bloggeris vaa puhelimel ni on pikku-probleemii joskus (: Kyl me selvitää (:

Nyt mä käyn nukkumaan... väsyttää.
öitä ihanat ja postaan huomenna uudestaa ! ♥

xoxo, Lara ♥

4 kommenttia:

  1. sait musta lukijan! ois tosi jees jos säki kävisit tsekkaa mun blogi ja ei susta lukijaksaa pahitteeks ois :) http://lifeofhelmi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ei niitä postauksia viikottainkaan tarvitse! :D Se laatu on kuitenkin tärkein. Kuitenkin kyseessä on sun oma blogi, jota sä itse pidät ja päätät milloin siihen kirjotat. :) Hyvä postaus kuitenkin!

    Sadetakin Suojassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niii, mutta mie tykkäään postailla aika paljonkii ;) Kiitosta <3

      Poista