Täs näit kuvii :3 En oikee tiiä mite nää menee ku kirjotan ekaa kertaa kännykäl! mutta kumminkii pari kuvaa 26.7 :)
Kuvis: 1. mie ja Nea 2. mie ja Emilia 3. Lotta(brune) ja Noora (blondi) 4. Tytti
♥ Lara ♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti