lauantai 27. heinäkuuta 2013

Kuvia 26.7. :)

Täs näit kuvii :3 En oikee tiiä mite nää menee ku kirjotan ekaa kertaa kännykäl! mutta kumminkii pari kuvaa 26.7 :)

Kuvis:
1. mie ja Nea
2. mie ja Emilia
3. Lotta(brune) ja Noora (blondi)
4. Tytti

♥ Lara ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti