Ja siitä piti kans... mul on tos blogissa ulkoasu viel hieman kesken, eli toi tulee muuttuu toi on vaan väliaikainen. Eli EI jää noi kauheen kesken-eräseks :)!
Tänää..; kävin uimas ja laitan kohta pari kuvaaa :3 Ei mitään erikoista.
Nyt mä ja Laura mennäään kesämökkiiin yöks! Se on semmone pikkune mökki Lauran ja niitte perheen toisella tontilla. Siel pystyy nukkuu ja mennää sinne yöks ;)! Tulee kivaaa! <3 Laura jos (luet kummikii) luet tätä ni joo tulee olee aivan kauheeta siis ihan järkyttävää :D. No ei vaa <3.
Muttamutta nyt lähen tekee eväitä sinne mökkiiiin! Öitä <3
♥ Lara ♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti