lauantai 27. heinäkuuta 2013

P.S. I love you

Eli nyt mä aattelin puhuu tosta mun blogin nimestä, mikä tosiaan on "P.S. I love you" <3. Se ei siis viittaa MITENKÄÄN siihen elokuvaan. Koska mun mielestä on se elokuva minkä nimi on P.S. I love you. Itse en oo koskaa edes nähny koko elokuvaa :D. Älkää ottako henkilökohtasesti, on se varmaa ihan hyvä :). 
Ja siitä piti kans... mul on tos blogissa ulkoasu viel hieman kesken, eli toi tulee muuttuu toi on vaan väliaikainen. Eli EI jää noi kauheen kesken-eräseks :)!
Tänää..; kävin uimas ja laitan kohta pari kuvaaa :3 Ei mitään erikoista.
Nyt mä ja Laura mennäään kesämökkiiin yöks! Se on semmone pikkune mökki Lauran ja niitte perheen toisella tontilla. Siel pystyy nukkuu ja mennää sinne yöks ;)! Tulee kivaaa! <3 Laura jos (luet kummikii) luet tätä ni joo tulee olee aivan kauheeta siis ihan järkyttävää :D. No ei vaa <3. 
Muttamutta nyt lähen tekee eväitä sinne mökkiiiin! Öitä <3


♥ Lara 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti