Kenen muun mielestä toi on tositosi kaunis biisi? <3
Onha toi jo vähä kulunu, mut miusta tosi kaunis :3 Eka kappale josta tykkäään paljon Rihannalta <3
Oli mulla muutakin ku Rihannan kappaleen kauneus :D
En teekkää tänää sitä minä-videoo koska meen iskälle enkä kerkee :(
mutta tulee heti ku vaa pystyn :3 Tänäää olin siel mökissä ja tuntuu et meinasin jäätyy kuoliaaks :D Meil on kotona nii lämmin et mie pidän pelkkää pussilakanaa mis ei oo peittoo, ni siellä mökissä mulla oli pelkkä pussilakana :D! Kyllä siinä vähä kylmä tuliki! :D hrrrrr..! Muilla oli ollu kuuma ...
Sieltä tulin kotii yhdentoista aikaa ja heti söin jotai ja harjottelin cup-songii ! :)
Kohta Nea tulee tähä ja illalla iskälle ! <3
♥ Lara ♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti