lauantai 27. heinäkuuta 2013

i'm here to blog again

Moikkaaaaa :) !

Eli taaas alotin uuden blogin! Huhhuh, on näitä aika monta ollukkiii ja tän aion pitää :) ! Ainakii hetken ;). No mutta siiiiiiiiis , en nyt tässä mitää hirveesti, kerron tästä päivästä.
Aamulla heräilin tossa yhdentoista aikaa ja kävin suihkussa heti ekana :). Siiitten söin vähä aamupalaaa, otin kaakaon, nektariinin ja viiliksen :p. Kun olin syöny ni menin kai laittamaa vaatteet? En muista enää :D. Sitte aloin meikkaamaa. Puoles välis miu meikkauksia, Nea ja Emilia tuli ja alettiiin kai kattomaan telkkaria. 
Jossain tossa oisko ollu kahen jälkee lähettii mäkkärille. Siel ei keretty olla ku tommone 10 min ni lähettiikii käymää vielä kotona koska mun mahaa koski ni hain buranaa ;(. Ei koske enää :). Sit kohta mäkkärille tuli lisää porukkaa, Lotta, Noora, Tytti, Samuli, Jere ja Tommi :). Otin pienet ranskalaiset, sundae-jäätelön ja mansikkapirtelön :p. Mut otin ne eri tilauksis. 
Mäkkärillä ku oltii hetki oltu ni mentii ostamaa ärrältä Brain Blasterz-karkkeja ja ne on ihan järkyttävän kirpeitä :D! Melkee pistelee suussa ku kirjotan tätä :D.
Koht lähettiii Nealle mie ja Nea ja sieltä menin kotii syömää. Kotonakii sit hetken olin mut menin viel takas kaupunkii.
Illalla tein pikkusiskon kanssa vielä akroo :). Koska joo, harrastan cheerleadingia ja on muuten paras harrastus ikinä <3 ! Sit oli vielä paras iltapala ikinä; vesimeloniii, mustikoita, pullin rieskaa ja vadelmia! NAM <3 :p

Laitan täst päiväst kuvii erillises postaukses ku kone jumittaa :). Seuraavas kerron myös et mite postaan ja saattaa tulla "minä-video" ! ;)


♥ Lara ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti