MINÄ-video!
Tässä se nyt vihdoinki on :3 MINÄ-video! Anteeks kesti laittaa tätä mut ku en pääse viikkoo koneelle ja opin laittaa tän nyt tänne tän videon :D
Eli siis en tiiä tuleeks tähä pelkkä linkki vai mitä? Koska linkkaan sen youtubesta, eli sielläkin voi käydä tilaamassa yritän joka viikko jotai videoo laittaa (: !
KIITOS LUKIJAT ♥ TÄN PÄIVÄN AIKANA TULLU 11 LUKIJAA ♥ oottepa ihania (: jos tykkäätte ni saa linkkailla eteepäi (:
Mut mitäs teille kuuluu? (: Mulle kuuluu hyvää tää päivä on menny vaa tällee loikoillessa ja ton videon tein ja näi (: Äske syötii lettuja tossa jaja näi (: Aika perus pv (:
Ja joo, videopostaus-ehdotuksia saa laittaa kommiin ♥ KIITOS JA HYVÄÄ YÖTÄ ♥
http://m.youtube.com/?reload=9&rdm=too7s1k2#/watch?v=9nyDJwGw1JM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D9nyDJwGw1JM
Kuvista vois ottaa kehykset pois muuten ihan kiva blogi :)
VastaaPoistakiitoksia <3
Poista